Data je možné uložit na náš FTP server, poslat e–mailem, případně na CD nebo DVD.
Na FTP server je možné přihlásit se do vlastní složky, kterou Vám na požádání vytvoříme pod jedinečným přihlašovacím jménem a heslem, které si můžete sami určit. Do této složky nemá přístup nikdo jiný z klientů. Data od Vás pak musí být nahrávána pouze do této složky a jejich umístění v této složce musí být v objednávce uvedeno s termínem nahrání.
Kontrola probíhá ve 2 krocích. Po příjmu dat se v preflightovém softwaru zkontroluje technická kvalita PDF. Po této kontrole, montáži, zpracování dat ripem a výtisku náhledových archů, probíhá kontrola naripovaných dat s maketou, pokud byla dodána. Zde můžeme přes bezproblémovou počáteční kontrolu odhalit například příliš malé, nebo chybějící spady, pravopisné chyby, případně nevhodné nastavení přetisků a jiné možné nedostatky a vady v dodaných datech, které nelze zcela odhalit automatickou kontrolou. Proto Vás můžeme se zpožděním žádat o zaslání opravy. Takovéto zpoždění je lepší, než vadný tisk a pozdější reklamace, které by nebyly způsobeny tiskárnou, ale špatnou kvalitou dodaných dat.
V případě nesprávně dodaných dat zašleme e–mailem výpis, ve kterém popíšeme, co je nutné opravit, aby data byla přijata jako korektní pro tisk. Pokud se oprava dat zdrží, je nutné počítat s posunutím termínu expedice. Špatně připravená dodaná data jsme schopni opravit na Vaše výslovné přání, pokud je není z nějakých důvodů možné opravit grafikem, který data vytvářel. Opravená data zašleme k odsouhlasení. Vždy záleží na typu zakázky, rozsahu stran a nekvality dodaných dat, časovém prostoru na opravu s ohledem na expediční termín.
Opravy dat účtujeme dle rozsahu provedených prací.
Po vyřazení a zripování dat Vám můžeme poslat ke kontrole náhledy k odsouhlasení. Je nutné tento požadavek uvézt v objednávce s termínem dodání dat, termínem zaslání plotrů a adresou, popř. telefonem a kontaktní osobou, kam se mají náhledy poslat. V případě této kontroly je nutné počítat s posunutím termínu zadání zakázky do výroby. Plotry je nutné vrátit podepsané a v případě výměny stran je nutné nám tyto strany poslat, označit jako „oprava“ a na toto upozornit e–mailem svého obchodního zástupce, nebo na adrese arpa@arpa.cz